marți, 29 septembrie 2015

Prima postare pe blog

Tadaaaam!

Hop și eu aici. Un blog! Un ditamai (pentru mine, cel puțin) BLOG!
Dar hai s-o luăm cu încetișorul. Fără prea mult extaz.
De ce, cum și pentru ce? Mai simplu nici că se poate:
  1. Pentru că așa a zis domnul profesor Sergiu Corlat, că dacă nu era el, nu îmi mai făceam eu blog.Blogul este o parte componentă a platformei noastre mediatice pe care vă invit să o vedeți aici.
  2. Cu gura închisă și cu răbdare.
  3. La urma urmei, ca să fiu și eu în rînd cu lumea. Asta după notă, desigur! Și apoi, am auzit că blogging-ul aduce bani. Dă Doamne, da’ nu prea cred! Dar vorba Andrei, Niciodată Să Nu Spui Niciodată (apropos, mișto piesa).

Așa deci, cu Doamne ajută! 

Despre ce o să vorbesc aici? Despre ce o să doară la inimioara mea. Și inimioara mea doare din cauza la muuuuulte și mărunte. Mîncare, femei, bărbați, societate, stereotipuri, politică  ( Ooo! Politică!), politicieni (Mmm! Politicieni!) și …. restul. 
Pentru o primă postare nu mai știu ce să zic. Sper doar ca ceea ce am scris pînă acum să nu îmi aducă titlul de Cea mai nasoală primă postare pe blog.))
Pînă la noi postări!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu