joi, 22 octombrie 2015

Despre muzică. Bună și nu prea...

Carla's Dreams și Adrian Ursu au scos cîte o piesă. Ambii în aceiași zi, pe 19 octombrie. Acuma, chestia e un pic cam.... nu știu cum să-i zic. Rog din start fanii lui Adrian Ursu să nu se supere tare pe mine , iar dacă se găsesc dintre aceștia și printre prietenii sau cunoscuții mei, să nu o ia în nume de rău. Zic și eu ce am pe suflet, că doar de asta am blog,nu!)) Așa, cu asta ne-am lămurit.
Piesa lui CSD, v-am spus în altă postare ce cred despre ea. Dar o mai pun  o dată, și dacă trebuie, o să o mai pun de cîte ori va fi nevoie. Și ca să nu fie discriminare (totală) vă pun mai jos și piesa lui Adrian Ursu. Acuma hai la ascultat și apoi mai vorbim.



Unul, cel dintîi menționat, are acum la ora 21:40 nici mai mult, nici mai puțin de 466 125 de vizualizări. Not bad,man! Și asta, menționez clar și răspicat: în 3 zile!
Altul, cel de-al doilea menționat, are 3 916 vizualizări. Hmm... Tot 3 zile...No coment.
Diferență mare, zic eu. Da mare de tot!
Și dacă tot rogi tu, Adriane, să ți se spună adevărul, adevăr o să-ți spun. Lasă-te, nene, de cîntat! Sau fii și tu mai original, mă, nu scoate cîntece de dragul scosului, că nu așa merge treaba, înțelegi? Fii și tu un pic mai original. Pune și tu mintea la contribuție și scoate ceva bun. Ai avut ceva încercări, nu zic, că ai unele piese chiar bunișoare. Dar asta....no, no, no! e praf! Păcat de băieții ăia de la Calancea Band, că ăia chiar îs buni. Of, Adriane! Păcat de tine, că ești ialovenean de-al meu, dar...
Nu trebuie să fi perfect, dar trebuie să dai.... să dai.... emoții prin cablu, pricepi?
Și zic asta nu ca profesionist în muzică, că n-am diplomă de canto nu știu de care, sau ca cel mai aprig dușman, ci ca ascultător. Ca (virgulă) consumator de produs. Ca om care dorește să îi audă pe ai lui, nu doar pe ceilalți.
Hai, pînă la noi cîntece. Bune, ar fi de dorit!
Cele bune!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu