luni, 19 octombrie 2015

Sezonul răcelilor declarat deschis

Chiar vorbeam zilele trecute cu o prietenă și îi spuneam că mă mir cum de nu am răcit pînă acum. Ei și cum se întîmplă în cele mai dese cazuri, nu zi hop pîn n-ai sărit.
Voila! am prins o răceală cum nu se putea mai frumoasă. Am 3 zile deja de cînd particip la Concursul Național de Curs Nasul și cred că voi ajunge în finală! Ca să fiu mai explicită, nu pot să vorbesc 30 de secunde la telefon fără ca să îmi suflu nasul de vreo 3 ori. Hai nu vă încrețiți, vă rog, și nu mai fu-fuiți atîta, că și voi știți cum e, sunt sigură. Am încercat 3 spray-uri nazale, și....nimic. Nimic! La naiba!

Am vreo 3 lămîi mîncate, și vreo 20 de căni cu ceai băute. Mi-e greață și de una și de alta. Ca să nu mai zic de teancul cu pastile pe care, cred eu, ori să le iei, ori să nu le iei, tot aia e! Nu cît se poate? Mă înervez la culme. Stau închisă în casă și simt că îmi ies din minți. Am încercat ieri
să-mi mișc posteriorul afară puțin, și cred că nu am reușit altceva decît să înrăutățesc situația, pentru că seara, ca cireașa pe tort, că doar asta mai lipsea, m-am mai trezit și cu o febră frumoasă. Și iarăși la naiba!
Mă simt ca o legumă ce a stat vreo săptămînă la soare. 
Deci, e foarte, foarte nasoală treaba! Dar asta e. Aștept să îmi treacă. Cu ochii roșii și scăldați în lacrimi (nici măcar nu știu dacă se pot numi acestea lacrimi), aștept să treacă. Voi aveți grijă să nu răciți, nu de alta, da nu vreau adversari la concursul ăla cu nasul. Baftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu