luni, 19 octombrie 2015

Welcome back, CSD!

Carla's Dreams a revenit! Și cu ce a revenit încă! Maică Sfîntă! Cu o superbăciune de piesă! L-aș pupa acuma dacă l-aș vedea în față, zău!
Și cînd mă gîndesc la cum a început-o EL, și la ce ajuns acuma...! Și nu e neapărat ceva de rău, cu toate că nici primele piese nu au fost rele, din contra, au fost imnurile adolescenței mele (nu e un lucru cu care mă pot mîndri, dar asta e!).
Acuma cîntă de parcă ar fi celmai romantic bărbat din Republica Moldova, și nu  cel care cînta cu vreo cîțiva ani în urmă Dăti.... ))
 Acuma cîntă:
Te rog să nu-mi mai spui că o să pleci spre marea albastră
Și că fereastra ta este mai decît un drum spre cer...
Te rog să nu-mi mai spui că amurit iubirea noastră
Și că de astăzi n-o să te mai simt în picături de ploi!

Da ce să vă mai zic eu cînd puteți să ascultați. Poftim, chiar vă rog! Mie mi-a făcut seara mai frumoasă. Sper că efectul va fi același și la voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu